6-lat, 7-8 lat, 9-10 lat

ZAJĘCIA Z FRANCUSKIEGO I HISZPAŃSKIEGO DLA 6 LATKÓW

Dysponujemy autorskimi Metodami dla dzieci 6 letnich : Les Petits Français i Los Pequeños Españoles. Pracujemy z zestawem  dla 6 latków, który stanowi rozszerzenie Metody przedszkolnej o zeszyt ćwiczeń oraz o gry i zadania dopasowane do wieku starszaków.

Ze starszymi dziećmi (7-8, 9-10 lat) pracujemy na najlepszych podręcznikach dostępnych na rynku, na piosenkach, materiałach autentycznych ale przede wszystkim na bogatych materiałach i grach autorskich. Zagadki w terenie? Łamigłówki? Niespodzianki? Zabawy ruchowe? Są niezbędne na naszych zajęciach.

ZAJĘCIA Z HISZPAŃSKIEGO Z COLORIN COLORADO 

Na naszych zajęciach zawsze panuje ciepła i przyjemna atmosfera oraz mnóstwo dobrej zabawy. Jednak każda z przeprowadzonych przez nas gier i zabaw jest głęboko przemyślana metodycznie i ma swój cel komunikacyjny. Każda gra językowa, każda praca plastyczna, każdy wierszyk, czy piosenka jest zaplanowana, tak aby stwarzać dzieciom jak najwięcej okazji do nauki. Nasz przemyślany program to przejście od pierwszego etapu rozumienia do aktywnego budowania konstruktywnych wypowiedzi. Szybko widoczne postępy są witane przez małych słuchaczy z ogromną dumą i radością. Zapraszamy wszystkie dzieci do świata naszej Małej Hiszpanii oraz Małej Francji, gdzie jest kolorowo, zabawnie i inspirująco.

Dlaczego warto uczyć się języka z metodą Colorin Colorado:

Jedną z największych zalet metody jest wykorzystywana w niej i skrupulatnie przestrzegana zasada spirali. Poniekąd wymuszamy na każdym prowadzącym powracanie do zagadnień, które były poruszane wcześniej. Ale nie tylko tych z ostatniej lekcji, lecz także tych sprzed kilku tygodni, a nawet miesięcy.  Staramy się, aby to co zostało przerobione nie zostało szybko zapomniane.

Kładziemy duży nacisk na budowanie zdań i pytań. Największym wyzwaniem jest takie powtarzanie tych samych zagadnień i struktur by dziecko mogło je usłyszeć  ok. 10 razy, ale za każdym razem inaczej, tak aby dotrzeć do każdego dziecka, a jednocześnie uniknąć znużenia. Zgodnie z zasadą, że dziecko aby nauczyć się słowa na pamięć i móc z niego korzystać musi je użyć w ok. 8-12 różnych kontekstach.

Na każdych zajęciach stwarzamy w klasie naturalne sytuacje sprzyjające wzajemnej komunikacji. Dzieci są zapraszane do tworzenia krótkich dialogów z wykorzystaniem nowopoznanych słów i pytań.